Santiago de Compostela - Reisverslagen van Tineke - WaarBenJij.nu Santiago de Compostela - Reisverslagen van Tineke - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostela

Wat maakt het nou zo leuk om deze tocht te ondernemen? Vorig jaar tijdens het Rondje van Nederland heb ik gemerkt, dat het me erg goed is bevallen, mijn hoofd raakte leeg en vol ervaringen en ontmoetingen kwam ik terug. En vrij in mijn doen en laten! Een reden om deze tocht alleen te gaan doen, ik doe het op eigen kracht en niks moet! Onderweg, vol herinneringen aan waar je was en dromen van wat komen gaat.
Ik heb er zin in!

Recente Reisverslagen:

26 September 2012

Thuis

24 Juni 2012

Going home

18 Juni 2012

van santiago naar fisterra en terug naar Santiago

15 Juni 2012

de mis

14 Juni 2012

Santiago, ik ben er......
Tineke

Nog een maand en dan start mijn fietstocht naar Santiago de Compostela. De voorbereidingen zijn al in volle gang, met de gedachte (die ik ergens gelezen heb) in mijn hoofd: "Als je je fietstassen te vol stopt, heb je geen plek meer voor nieuwe ervaringen". Die nieuwe ervaringen wil ik graag met jullie delen.

Actief sinds 21 Feb. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 42512

Voorgaande reizen:

07 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Hanzesteden

01 Mei 2012 - 28 Juni 2012

Santiago de Compostela

Landen bezocht: