Hanzesteden - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Tineke - WaarBenJij.nu Hanzesteden - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Tineke - WaarBenJij.nu

Hanzesteden

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

05 Mei 2015 | Nederland, Leeuwarden

Het is de bedoeling, dat ik 7 mei de Hanzestedenroute ga fietsen. Het blijft nog een beetje onzeker, omdat ik een slijmbeursontsteking aan de heup heb, fietsen gaat op zich goed, maar ja het kruipen in de tent en lopen is nog moeizaam en het is toch wel mooi als ik wat steden kan bezoeken. Gisteren een injectie gehad en hopelijk knapt het op.
Ik ben wel van plan te starten, rustig aan naar Groningen fietsen en de eerste nacht breng ik dan door bij mijn zus en zwager, nog lekker slapen in een gewoon bed en voelen of het lukt.

Ik probeer weer een blog bij te houden, wil je me niet volgen, dan kan je je email zelf verwijderen.

Het zal een andere tocht worden dan naar Santiago, maar ook hier heb ik zin in.

  • 05 Mei 2015 - 15:23

    Marian:

    Tineke
    Ik hoop dat alles snel opknapt en je lekker kunt gaan reizen en genieten!
    Ik ga je zeker weer volgen
    Fijne tijd

    Liefs Marian

  • 05 Mei 2015 - 16:04

    Kobe:

    Hearlik Tineke. Betterskip en genietsje der fan!

  • 05 Mei 2015 - 23:31

    Geert:

    Succes Tineke, hopelijk knapt het weer een beetje op. Zowel met je gezondheid, als met het weer. Het was vandaag wel heel slecht. Let goed op met je tent opzetten dat je niet in een dalletje gaat staan. Ik verheug me op je verslagen. Liefs Geert.

  • 06 Mei 2015 - 12:05

    Marielle:

    Spannend of het allemaal gaat lukken! Duimen maar. Ik hoop dat het weer genieten wordt, fijn dat ik je weer kan volgen zo. Sterkte en liefs, Marielle

  • 06 Mei 2015 - 22:05

    Corrie H.:

    Hopelijk gaat het allemaal lukken Tineke! Goede reis en veel plezier. En ik ga je weer volgen. Groetjes, Corrie H.

  • 07 Mei 2015 - 10:48

    Mieke Noorloos:

    Hoi Tineke, veel succes en een hele goede reis. Zet hem op.

  • 07 Mei 2015 - 19:44

    Aly:

    Wij wensen je een prachtige tocht en gaan je volgen. wij hopen dat de injectie werkt.
    groet, Aly en Jan

  • 12 Mei 2015 - 21:23

    Yolanda:

    Wow, wat heb ik weer veel respect voor jou Tineke. Heel veel succes en vooral veel plezier!!!!

  • 13 Mei 2015 - 09:15

    Cilly:

    Hallo Tineke,

    De hartelijke groeten uit Vorden. We hopen dat je op pad bent, want dan heeft de sluit geholpen. Je krijgt de hartelijke groeten van Sjoke en ons natuurlijk. Heb een fijne trip.

  • 17 Mei 2015 - 19:46

    Tientien52 :

    Bedankt voor alle aanmoedigingen, ik ben van start, ging eerst wel moeizaam, maar nu wel beter. Uiteraard voel ik de ontsteking nog, maar het knapt langzamerhand op.
    Ik maak niet zoveel km.
    Mijn verslag is onder hoede van Marjon, zij gaat het plaatsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Nog een maand en dan start mijn fietstocht naar Santiago de Compostela. De voorbereidingen zijn al in volle gang, met de gedachte (die ik ergens gelezen heb) in mijn hoofd: "Als je je fietstassen te vol stopt, heb je geen plek meer voor nieuwe ervaringen". Die nieuwe ervaringen wil ik graag met jullie delen.

Actief sinds 21 Feb. 2012
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 42578

Voorgaande reizen:

07 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Hanzesteden

01 Mei 2012 - 28 Juni 2012

Santiago de Compostela

Landen bezocht: