tredbassin - Reisverslag uit Forsbach, Duitsland van Tineke - WaarBenJij.nu tredbassin - Reisverslag uit Forsbach, Duitsland van Tineke - WaarBenJij.nu

tredbassin

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

23 Juni 2015 | Duitsland, Forsbach

Tredbassins:
In het bos vlak voor Keulen is tussen een stromende beek een tredbassin gemaakt. Je moet heel rustig 5 rondjes erdoor heen lopen en dan gewoon je voeten laten opdrogen. Volgens overlevering heilzaam. Ondanks de kou en regen moest ik dat natuurlijk ook even doen...maar 5 was teveel, misschien wel moeten doen, had ik vast beter kunnen lopen. Het was wel erg lekker.
Een mannetje kwam er een emmertje water halen op de fiets. Vraag is hoeveel hij nog in het emmertje heeft als hij thuis is.

  • 23 Juni 2015 - 21:38

    Hennie:

    bikkels, trochsetters, mei moai waer noch ris werrom?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Nog een maand en dan start mijn fietstocht naar Santiago de Compostela. De voorbereidingen zijn al in volle gang, met de gedachte (die ik ergens gelezen heb) in mijn hoofd: "Als je je fietstassen te vol stopt, heb je geen plek meer voor nieuwe ervaringen". Die nieuwe ervaringen wil ik graag met jullie delen.

Actief sinds 21 Feb. 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 42509

Voorgaande reizen:

07 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Hanzesteden

01 Mei 2012 - 28 Juni 2012

Santiago de Compostela

Landen bezocht: